A może tapeta ...?

Już trochę było o pokoju dla dzieci bardziej ogólnie to teraz trochę bardziej szczegółowo. Dzisiaj będzie o tapetach. Chociaż nam rodzicom często tapety kojarzą się z małym M2 w bloku z czasów PRL ( na szczęście nigdy nie przyszło mi w takim mieszkać), to dzisiaj tapety w wielkim stylu wracają do łask. Może już nie koniecznie w tej samej formie - czyli wytapetować wszystko jak leci dookoła - ale bardzo często są istotnym elementem wnętrza. Często stosowane tylko na jednej ścianie lub na  jej fragmencie staję się fajnym akcentem nie przytłaczającym całości. Wbrew pozorom dobranie odpowiedniej tapety wcale nie jest tak proste. Wymaga od nas przemyślenia całości wnętrza, aby nie okazało się później, że wzór na tapecie tak zdominował pokój, że nic nie możemy już wkomponować.
Na rynku oczywiście ogromny wybór tapet , tylko co wybrać ???. Sama zastanawiam się, czy  w nowych pokojach moich dzieci nie użyć tapety. Do namysłu mam jeszcze trochę czasu tymczasem przeszukałam dla Was sieć znajdując nie tylko inspiracje ale konkretne sklepy, w których można kupić ładne tapety. 

Tapeta w "ręcznie rysowane" półksiężyce, połówki koła czy kto jak sobie to nazwie. 

Chmurki 

Samochody




Tapeta do kupienia na beautifulhome gdzie sporo fajnych tapet, chociaż ich aranżacje do mnie nie przemawiają.





Pagórki, góry, wzgórza 

Kropki, groszki , grochy

Romby

można kupić tutaj
inne motywy







5 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej tapety w chmurkę podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie romby! dzięki swojej uniwersalności pasują do pokoju dzielonego przez chłopca i dziewczynkę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo urzekły mnie liski ale też skłaniam się ku rombom. No powiedzmy, że rozważam groszki i romby do pokoju córki :)

      Usuń
  3. Biały domek dla lalek jest po prostu rewelacyjny, latem zamierzamy zrobić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fototapety one tak bardzo odmieniają wnętrze i to w bardzo krótkim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń